تخفیف ویژه 50 درصدی (کلیک کنید)
02191691313

رزرو تلفنی

هزینه عمل های چشم (لیزیک، لازک، prk و فمتولیزیک)

هزینه عمل لیزیک 1402

فهرست مطالب

خداحافظی با عینک! در این صفحه هزینه عمل لیزیک و لازک و بقیه عمل‌های حذف عینک را برای شما آورده‌ایم. برای سادگی کار شما عزیزان سعی شده هزینه‌ها بصورت جدول برای شما آورده شود تا تصمیم گیری سریع داشته باشید. با ما همراه باشید…

در ابتدا توضیح کوتاهی بصورت ویس برای عمل لازک برای شما آورده‌ایم:

تعرفه‌ قیمت عمل های حذف عینک در سال 1402

نوع عمل هزینه عمل
هزینه عمل لیزیک 18,000,000 9,000,000 تومان
هزینه عمل لازک 18,000,000 9,000,000 تومان
هزینه عمل prk 18,000,000 9,000,000 تومان
هزینه عمل ترنس prk برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
هزینه فمتولیزیک 18.500.000 تومان

با توجه به روند رشد هر ساله ی هزینه ها مخصوصا در کشور ایران تعرفه‌ی هزینه‌‌ها بیشتر می شود. هزینه‌ پرداختی شامل هزینه‌ی معاینه‌ی چشم، آزمایشات قبل از عمل، دستمزد پزشک و… می‌باشد. هزینه‌ی تعریف شده برای هر پزشک و مکان‌های مختلف متفاوت است و هر کدام با توجه به شرایطی که دارند هزینه‌ی متفاوتی دریافت می‌کنند.قیمت عمل لیزیک و لازک در سال 1402 حدود 18.000.000 برای دو چشم می‌باشد که ما در کلینیک دیدآوران با 50% تخفیف به همراه خدمات ویژه از جمله مشاوره، ویزیت قبل و بعد عمل و پکیج بعد عمل رایگان فقط  9.000.000 تومان می‌باشد.

برای دریافت 50% تخفیف [بی قید و شرط] شماره تماس خود را وارد نمایید

کلینیک دیدآوران سلامت

از آنجایی که چشم و بینایی مهم‌ترین عضو ارتباطی بدن ما با دنیای اطرافمان است. هدف تمام تیم کلینیک دیداوران سلامت تهران استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و فناوری‌های روز دنیا در جهت بهبود مشکلات چشمی شما عزیزان است تا شما دنیا را زیباتر از قبل ببینید دیداوران سلامت با خدمت‌رسانی به شهروندان محترم غرب تهران فعالیت خود را آغاز و با استقبال شایسته مراجعین و همکاری متخصصین محترم روزانه درحال‌توسعه می‌باشد.

 
اطلاعات تماس

هزینه عمل لازک

هزینه عمل لیزیک چشم سال ۱۴۰۲

هزینه عمل لیزیک 9 میلیون تومان است که عکس‌ها و پک بعد از عمل شامل عینک و لنز پانسمان و همه موارد دیگر بصورت کاملا رایگان تحویل داده می‌شود.

هزینه عمل لازک چشم سال ۱۴۰۲

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کلینیک چشم پزشکی دیدآوران سلامت، این است که با ارزان‌ترین قیمت در ایران بالاترین کیفیت را نیز دارد.

کلینیک دیدآوران با افتخار، هزینه عمل لازک برای هر دو چشم را به همراه خدمات زیر، فقط 9,000,000 تومان (نه میلیون تومان) ارائه می دهد:

  • عکس‌های قرنیه
  • اوپتومتری
  • تونومتری
  • کیف دارویی
  • لنز پانسمان
  • عینک دودی

این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

هزینه عمل prk چشم در سال 1402

کلینیک دیدآوران با افتخار، هزینه عمل prk را به همراه خدمات زیر، فقط 9,000,000 تومان (نه میلیون تومان) ارائه می دهد. این موضوع در کیفیت هیچ تاثیری نخواهد داشت و با بهترین و جدیدترین تجهیزات عمل prk انجام خواهد شد.

هزینه عمل فمتولیزیک چشم در سال ۱۴۰۲

فمتولیزیک به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و مزایای منحصر به فرد، قیمتی بالاتر از لیزیک و لازک دارد. اما ما با افتخار بازهم اعلام خواهیم ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در ایران میدهیم.

چه عواملی بر قیمت عمل لازک چشم تاثیر می‌گذارند؟

در عمل‌های مختلف چشم مانند عمل لازک عوامل مختلفی بر هزینه عمل تأثیر می‌گذارد که تجربه‌ی پزشک یکی از این موارد می‌باشد. به طبع هرچقدر تجربه‌ی پزشک بیشتر باشد پزشک‌ دستمزد بیشتری را دریافت می‌کند. امکانات جراحی، شرایط بیمار، مکان عمل از جمله مواردی است که بر هزینه‌ی عمل تاثیر می‌گذارد.

پیشهادی:  هزینه عمل prk

میزان تخصص پزشک چه تاثیری در هزینه لازک دارد؟

میزان هزینه لازک به میزان تخصص پزشک وابسته است. تیم متخصص و حرفه‌ای که این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت عمل خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما کلینیک دیدآوران است با توجه به تیم حرفه‌ای و مجرب این اطمینان را به شما می‌دهد که عمل خوبی را در پیش داشته باشید.

 

 

 

نمره ی چشم در عمل لازک

این عامل تاثیر بسیار کمی بر عمل لازک چشم شما دارد اما همچنان موثر است.

ابزار و دستگاه های مورد استفاده که در هزینه لازک در سال 1402 تاثیر دارند

یکی از حساس ترین عوامل تاثیر بر لازک چشم ابزار استفاده ی پزشک مانند کراتومتری می‌باشد اگر پزشک شما ازدستگاه‌های خوبی استفاده نکند بی‌دقتی دستگاه سبب آسیب زدن به چشم شما می‌شود و سلامتی چشم شما به خطر می‌افتد.

هزینه عمل لازک

آیا قیمت ارزان لازک چشم معیار مناسبی برای چشم پزشکی می‌باشد؟

بدترین معیار برای عمل لازک چشم ارزان بودن کلینیک می‌باشد.

با توجه به تجربیات بیماران عمل لازک:

عمل چشم عمل حساسی است و به هیچ عنوان نمی توان آن را با پول مقایسه کرد. قیمت لازک در مراکز و کلینیک هایی که این کار را با هزینه‌ی کمتری انجام می‌دهند بی شک از پزشکان و تیم با تجریه و مجرب استفاده نمی‌کنند در این صورت موفقیت عمل کمتر خواهد بود.

آیا پرداخت هزینه لازک در سال 1402 از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است؟

این سوالی است که اکثر بیماران عمل لازک قبل از عمل به آن فکر می‌کنند جراحی چشم عملی است که به اصلاح عیوب انکساری چشم می‌پردازد پس نه تنها بسیار با ارزش است بلکه بیمار  برای همیشه از استفاده‌ی عینک رها می‌شود و از عوارض بسیار کمی برخوردار است. پس قیمت لازک و عمل آن مقرون به صرفه است.

برای استعلام قیمت و رزرو وقت همین الان تماس بگیرید

تماس فوری با کارشناسان کلینیک دیدآوران سلامت

مطالبی که بهتر است بخوانید

6 دیدگاه

6 نظر در “هزینه عمل های چشم (لیزیک، لازک، prk و فمتولیزیک)

  1. بهاره گفت:

    سلام! خسته نباشید! برای عمل فمتو، هزینه عکسبرداری از چشم و هزینه های جانبی چقدره؟

    1. user گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه با توجه به متغیر بودن هزینه ها، لطفا برای اطلاع از هزینه جانبی و هزینه لازک با شماره 02191691313 تماس حاصل فرمایید.

  2. هوشنگ بدخشان گفت:

    با سلام
    سن من‌ 55 سال هست و چشمانم یکی دوسال هست که چشمانم ضعيف شده است و با عینک مطالب را میخوانم ولی دوربینی ام خوب است آیا با توجه به‌ سن من‌ امکان عمل برای من‌ مفید فایده هست یا خیر و اگر جواب مثبت هست چه نوع عملی باید انجام دهم

    1. admin گفت:

      با سلام برای راهنمایی بیشتر و دقیق تر لطفا با شماره 02191691313 تماس حاصل فرمایید

  3. محمد گفت:

    با سلام من باید برای عمل فمتو از شهرستان به کلینیک مراجعه نمایم آیا در یک روز میتونم هم عکس و کارهای عمل را انجام بدم و هم عمل بشم اگه جواب مثبت هست چه ساعتی باید در کلینیک باشم و کارم چند ساعت طول میکشه؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه بله همه کارهای شما در چند ساعت انجام میشه و همون روز حتی میتونید به محل زندگیتون برگردید. برای هماهنگی با شماره های ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت 50% تخفیف بی قید و شرط فرم زیر را تکمیل نمایید.
تمامی عمل‌ها با قیمت 1402 انجام می‌گردد.