تخفیف ویژه 50 درصدی (کلیک کنید)
02191691313

رزرو تلفنی

برگشت نمره چشم بعد از عمل لازک

برگشت نمره چشم بعد از عمل لازک

فهرست مطالب

برگشت نمره چشم بعد از عمل لازک حقیقت دارد یا نه؟ چطور بعد از جراحی برداشتن عینک، چشم‌ها مجدداً ضعیف می‌شود؟ این سؤال جزء اصلی‌ترین دغدغه افراد کاندید شده برای عمل لازک بوده است که دوست دارند با اطمینان کامل برای رفع مشکل بینایی‌شان قدم بردارند. معمولاً افرادی که برای جراحی لازک کاندید می‌شوند، پزشکشان تمام شرایط آن‌ها را بررسی می‌کنند. اما گاهی اوقات به‌دلیل برخی شرایط خاص، چشم‌ها بعد از جراحی دوباره ضعیف می‌شود و تکرار جراحی لازک دوباره انجام گیرد.

ضعیف شدن چشم بعد از عمل

آیا امکان ضعیف شدن چشم بعد از عمل لازک وجود دارد؟

بله، برخی شرایط باعث برگشتن ضعیفی چشم می‌شود که میزان موفقیت این جراحی  با توجه به قیمت لازک را تحت تأثیر قرار می‌دهد. لازک، روشی مناسب برای کنار گذاشتن عینک است که بیش از یک دهه در سراسر جهان استفاده می‌شود و افراد بسیاری با کمک آن بینایی چشم‌های خود را به‌دست آوردند. بااین‌حال، بروز برخی شرایط و همچنین ادامه‌داربودن تغییرات شماره عینک، روی نتیجه جراحی تاثیرگذار است

قبل و بعد عمل لازک

دلایل بازگشت نمره چشم بعد از لازک

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث بازگشت نمره چشم بعد از لازک می‌شود، استفاده بیش‌ازحد از چشم هاست؛ مخصوصاً زمانی که ساعات مداومی با رایانه کار می‌کنید، احتمال برگشت مجدد نمره چشم‌ها افزایش پیدا می‌کند. علاوه‌براین عوامل دیگری که سلامت چشم‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد می‌تواند روی نمره چشم‌ها نیز موثر باشد؛ مانند آب مروارید و مشکل شبکیه. این دسته از مشکلات هیچ ارتباطی با جراحی لازک یا لیزیک ندارند و در صورت استفاده از عینک یا لنزهای تماسی نیز ممکن است اتفاق بیفتند و اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار روی این موارد، فرایند طبیعی پیر شدن چشم است.

در میان زنان نیز مشاهده شده استفاده از هورمون برای درمان آکنه ناباروری و دیگر موارد باعث تغییر نزدیک‌بینی شده است؛ البته اتفاق افتادن این مورد بسیار نادر است.

آستیگمات

کسانی که دچار آستیگمات هستند ممکن است برای تنظیم دقیق‌تر به درمان مجدد نیاز پیدا کنند. البته برای تکرار درمان لازم است مدتی از جراحی اولیه بگذرد و زمان کافی برای بهبود کامل قرنیه در نظر گرفته می‌شود. همچنین فراموش نکنید درمان مجدد به معنای تکرار تمام مراحل درمان اولیه نیست؛ بلکه در بیشتر مواقع تنها به ابزار خاصی برای بلند کردن فلپ و یک لیزر بسیار کوتاه نیاز پیدا می‌کند.

بالا بودن شماره چشم

در صورت بالا بودن نمره چشم، احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی بعد از جراحی بسیار افزایش پیدا می‌کند؛ مخصوصاً اگر دچار نزدیک‌بینی یا دوربینی بیش‌ازحد باشید که برای اطمینان کامل از درمان نمره چشم مشاوره قبل از جراحی بسیار اهمیت دارد. اما اگر درمان نمره خیلی بالای چشم امکان‌پذیر نباشد، پزشک از این جراحی امتناع می‌کند یا باید با احتمال بازگشت نمره چشم جراحی را انجام دهید.

سخن آخر

و در آخر ما در کلینیک دیدآوران این اطمینان را به شما خواهیم داد که به بهترین شکل ممکن عمل لازک خود را انجام دهید

 

برای استعلام قیمت و رزرو وقت همین الان تماس بگیرید

تماس فوری با کارشناسان کلینیک دیدآوران سلامت

مطالبی که بهتر است بخوانید

2 دیدگاه

2 نظر در “برگشت نمره چشم بعد از عمل لازک

  1. shahin گفت:

    سلام برگشت نمره چشم بعد از عمل لازک دائمیه؟

  2. سارا گفت:

    برگشت نمره چشم بعد از عمل لازک حتمیه یا ممکنه پیش بیاد؟ و اینکه اگر برگرده ممکنه دائمی باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت 50% تخفیف بی قید و شرط فرم زیر را تکمیل نمایید.
تمامی عمل‌ها با قیمت 1402 انجام می‌گردد.