تخفیف ویژه 50 درصدی (کلیک کنید)
02191691313

رزرو تلفنی

مراقبت های قبل از عمل لازک

مراقبت های قبل از عمل لازک

فهرست مطالب

اگر به دنبال بهترین مراقبت از چشم هستید، گزینه های زیادی وجود دارد. یکی از راه‌حل‌هایی درمانی خاص در طول سال‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و به مردم اجازه می‌دهد بدون کمک لنزهای اصلاحی به وضوح ببینند. آن گزینه درمانی عمل لازک است. به لطف لازک، افرادی که از نزدیک‌بینی (نزدیک‌بینی)، دوربینی (دوربینی) و آستیگماتیسم رنج می‌برند، دیگر برای دیدن واضح نیازی به عینک ندارند.

با این اوصاف، تعدادی مراقبت وجود دارد که بیماران باید قبل از عمل لازک و هزینه عمل لازک  به منظور اطمینان از بهترین تجربه درمانی، رعایت کنند. بیایید همین الان روی آن مراقب های قبل از عمل تمرکز کنیم.

برای دریافت 50% تخفیف [بی قید و شرط] شماره تماس خود را وارد نمایید

چرا مراقبت های قبل از عمل لازک بسیار مهم است؟

روند بهبودی لازک واقعاً قبل از انجام جراحی شروع می شود. این مراقب های قبل از عمل برای ارتقای دوره بهبودی طراحی شده‌اند که تا حد امکان عاری از عوارض باشد. با پیروی از مراقب های  دیدآوران سلامت از عمل لازک و عمل prk ، کل فرایند را روان‌تر و ایمن‌تر می‌کنید.

قبل از جراحی استفاده از لنزهای تماسی را متوقف کنید

از آنجایی که عمل لازک باعث تغییر شکل قرنیه می شود، مهم است که قرنیه قبل از انجام جراحی در حالت طبیعی باشد. بسیاری از مردم این را نمی دانند، اما استفاده از لنزهای تماسی باعث تغییر شکل قرنیه می شود.

جراح چشم به شما دستور می دهد تا چند هفته قبل از تاریخ جراحی استفاده از لنزهای تماسی را متوقف کنید. محدوده زمانی از تقریباً دو هفته برای لنزهای تماسی نرم تا یک ماه یا بیشتر برای لنزهای تماسی سخت متغیر است.

عمل لازک

برای بهبود از سیگار کشیدن و نوشیدن خودداری کنید

چشم پزشکان ما همیشه تأکید می کنند که هم محصولات تنباکو و هم نوشیدنی های الکلی بر توانایی بدن شما برای بهبودی تأثیر منفی می گذارند. با اجتناب از سیگار و الکل، مطمئن خواهید شد که در بهترین حالت ممکن برای رسیدن به سلامت کامل هستید. همچنین می‌خواهید تا هفته‌های پس از جراحی از سیگار کشیدن و نوشیدن خودداری کنید.

کارهایی که باید در هفته قبل از عمل لیزیک انجام دهید

در هفته قبل از جراحی، مهم است که هر کاری که می توانید در خانه خود انجام دهید تا در روزهای بعد از جراحی نگرانی چندانی نداشته باشید. این به معنای پر کردن نسخه، تمیز کردن، شستن لباس‌ها و اطمینان از انباشت مواد غذایی است. با انجام همه این کارها، تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید، شفا است.

علاوه بر این، ما از بیماران می‌خواهیم که برای روز جراحی، وسایل حمل و نقل به و از کلینک جراحی را ترتیب دهند و در صورت نیاز به انجام هر کاری، بیمار عزیزی را در روز اول یا پس از جراحی همراه خود داشته باشد. .

هزینه عمل لازک

در روز جراحی چه باید کرد

قبل از مراجعه به کلینیک جراحی، حتماً شب قبل از استراحت شبانه خوبی داشته باشید. لباس های گشاد و راحت بپوشید و از پوشیدن زیورآلات یا لوازم جانبی خود را خسته نکنید. ما همچنین از بیماران می خواهیم که از هیچ گونه عطر، آرایش، لوسیون صورت یا کرم صورت استفاده نکنند تا از جراحی بدون مشکل و دوره بهبودی اطمینان حاصل شود.

سخن آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی لازک و  لیزیک و اینکه چگونه می توانیم به شما در دستیابی به بهترین دید ممکن و سلامت چشم کمک کنیم، حتماً  همین امروز با مرکز اصلاح بینایی و مراقبت از چشم با لیزر دیدآوران سلامت تماس بگیرید  . کل تیم ما مشتاقانه منتظر دیدار حضوری شما و کمک به شما برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن است.

سؤالات متداول

آیا انجام کار های سنگین جزو مراقبت های قبل از عمل لازک می‌باشد؟

در پاسخ به این سوال باید دانست هرگونه کار که به چشمان شما آسیب برسد باید اجتناب کرد

2.هزینه عمل لازک به چه شکل است؟

برای دریافت کامل هزینه با کلینیک دیدآوران سلامت  با مشاوره صد درصد رایگان تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت و رزرو وقت همین الان تماس بگیرید

تماس فوری با کارشناسان کلینیک دیدآوران سلامت

مطالبی که بهتر است بخوانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت 50% تخفیف بی قید و شرط فرم زیر را تکمیل نمایید.
تمامی عمل‌ها با قیمت 1402 انجام می‌گردد.